Alkaa itteänikin ahdistamaan, kun en mitään ole tänne kirjoitellut. Tosin, ei sillä että mulla mitään kirjottamisen arvoista olisi ollut d:

Paperisodassa edetään hitaasti, mutta varmasti.. Pari paperia oon saanut jo täytettyä, hammaslääkärissäkin olen ehtinyt käväistä ja lääkäriin on aika ensi viikolla. Jo parin viikon ajan mun on pitänyt käydä vanhalla koululla viemässä entiselle englannin maikalleni tuo opettajan suositus -lappu, mutta en vain millään ole saanut aikaiseksi.. Pelkään, että se ei edes muista tai tunnista mua -varsinkin nyt kun menin tukkani värjäämään kirkkaanpunaiseksi- ja etten saa englanniksi ilmaistua tarpeeksi selkeästi mitä oikein olen vailla (opettaja siis syntyperäinen jenkki ja tuntuisi tyhmältä alkaa selittämään suomeksi). Voisin kyllä toisaalta antaa ton myös lukion englannin opettajalleni, mutta hän on opettanut mua vasta yhden kurssin ajan ja en sitten tiedä miten hyvin se osaisi musta kirjoittaa.. Äh, hankalaa.

Nyt kun koeviikkokin lähestyy uhkaavasti, niin on tullut kauhea stressi kun tajusin että tämän jakson numerothan on sitten niitä mitä laitan noihin papereihin. Eli niiden pitäs olla mahdollissimman siedettäviä. Ja mä kun oon tän jakson taas ottanut vähän turhankin rennosti ja varsinkin matikassa ja fysiikassa oon tipahtanut kärryiltä jo hyvän aikaa sitten.. Tosin fysiikan numeroahan noihin papereihin ei tarvitse laittaa, onneksi. Mutta silti.

Tuntuu että aika menee taas kauhian nopeasti, ensi viikon keskiviikkona on enään 2kk koulua jäljellä ennen kesälomaa ja 2kk aikaa täytellä noita papereita. Ja vajaa 10kk lähtöön. Samalla ihan kauhean paljon, mutta samalla taas ihan kamalan vähän.

Laskuri näyttää, että blogiani olis tähän mennessä kävässyt lukemassa noin 90 uniikkia kävijää, mistä te kaikki oikein ootte tänne tupsahtaneet? Anyway, olittepa mistä tahansa tai keitä tahansa, tuttuja tai tuntemattomia, kommenttia saa kyllä jättää ; )

// Ja huomasimpa tuossa, että olin ihan tyytyväisenä jotenkin muokkailut tän blogin ulkoasua vahingossa, joten jos täällä on jossain vaiheessa ollut ulkoasuna joku mikälie niin syy ollut siinä :D Nyt pitäisi olla taas tämä mikä aiemminkin.