Paperisodassa oon jo päässyt voiton puolelle! Täytettävänä on enään vain yksi koulunumero-lappunen loppuun, isäntäperhekirje ja yksi lappu, missä kysellään millasesta musasta tykkään, mikä on mun lempiruoka sun muuta tommosta. Sitten vielä nappaan pari hyvää kuvaa ja pistän paperit YFU:lle! Tuskin maltan oikeasti odottaa, että pääsen noista papereista eroon.. Twinrix-rokotteen eka pistoskin on jo otettuna, vielä kaksi jäljellä (missä on piikkikammoiselle kaksi liikaa) sekä keltakuumerokotus. 

Pistin tuonne sivuun muuten laskurin, mikä näyttää kuinka paljon aikaa lähtöön on (suunnilleen, koska enhän mä vielä tarkkaa lähtöpäivää tiedä, laskuri on jonnekin helmikuun alkuun-puoliväliin). Enään sellaiset 9kk!

Oon tässä nyt ihmetellyt, että mihin ihmeeseen tämä viimenen vuosi tässä on kadonnut? Tuntuu, että just äskenhän mä alotin lukion, mutta nyt on jäljellä enään 27 kouluaamua ennen kuin pääsee nauttimaan kesälomasta. Tosin, en mä siitä heti pääse nauttimaan, sillä sain kesätöitä kesäkuuksi! Mikä taas tietää rahaa säästöön vaihtovuotta varten ;) Muttasiis, vuosi mennyt ihan älyttömän nopeasti! En edes uskalla ajatella, kuinka nopeasti tämä 9kk menee.

Mä kunhan vaan kirjottelen tänne nyt tämmöistä epämääräisen turhaa tilannekatsausta, en tahdo päästää tätä blogia ihan kuolemaan. Oon kyllä päättänyt, että nämä ennen lähtöä -löpinät saa mennä johonkin erillisille sivulle lähdön jälkeen, niin ei niiden jotka tahtoo lukea kuulumisia ihan sieltä paikanpäältä, tarvitse etsiä niitä kaiken tämmöisen turhan keskeltä d: